Gdy w 2003 roku w San Francisco Marissa Shipman zakładała markę The Balm, nie mogła przypuszczać, że te na wskroś amerykańskie produkty, tak szybko staną się rozpoznawalne na całym świecie. Obecnie kosmetyki sprzedawane są w ponad 60 krajach. Co wyróżnia markę The Balm? Zgodnie z hasłem przewodnim „Piękno osiągalne w 5 minut”, kosmetyki są łatwe w użyciu, wielofunkcyjne i pozwalają kobietom wyzwolić duszę artysty. Wspaniale podkreślają kobiecą urodę, a dzięki stylowym opakowaniom retro dodatkowo efektownie się prezentują. Produkty marki The Balm mogą poszczycić się mianem kultowych.

BESTSELLERS

Gdy w 2003 roku w San Francisco Marissa Shipman zakładała markę The Balm, nie mogła przypuszczać, że te na wskroś amerykańskie produkty, tak szybko staną się rozpoznawalne na całym świecie. Obecnie kosmetyki sprzedawane są w ponad 60 krajach. Co wyróżnia markę The Balm? Zgodnie z hasłem przewodnim „Piękno osiągalne w 5 minut”, kosmetyki są łatwe w użyciu, wielofunkcyjne i pozwalają kobietom wyzwolić duszę artysty. Wspaniale podkreślają kobiecą urodę, a dzięki stylowym opakowaniom retro dodatkowo efektownie się prezentują. Produkty marki The Balm mogą poszczycić się mianem kultowych.

BESTSELLERS

Gdy w 2003 roku w San Francisco Marissa Shipman zakładała markę The Balm, nie mogła przypuszczać, że te na wskroś amerykańskie produkty, tak szybko staną się rozpoznawalne na całym świecie. Obecnie kosmetyki sprzedawane są w ponad 60 krajach. Co wyróżnia markę The Balm? Zgodnie z hasłem przewodnim „Piękno osiągalne w 5 minut”, kosmetyki są łatwe w użyciu, wielofunkcyjne i pozwalają kobietom wyzwolić duszę artysty. Wspaniale podkreślają kobiecą urodę, a dzięki stylowym opakowaniom retro dodatkowo efektownie się prezentują. Produkty marki The Balm mogą poszczycić się mianem kultowych.

BESTSELLERS

POZOSTAŁE MARKI

2019-06-14T12:21:26+00:00
Ta strona wykorzystuje cookies – małe pliki tekstowe, które są umieszczone na komputerze, aby pomóc stronie zapewnić lepsze dotarcie do użytkownika. Generalnie, ciasteczka są używane do zachowania preferencji użytkownika i umożliwiają przekazywanie anonimowych danych do aplikacji firm trzecich, takich jak Google Analytics. Jeżeli nie wyrażasz zgody, to możesz wyłączyć cookies. Najskuteczniejszym sposobem na to jest wyłączenie cookies w swojej przeglądarce. Aby zaakceptować cookies, naciśnij „Akceptuję”, ewentualnie sięgnij po bardziej szczegółowe informacje na temat korzystania z cookies oraz sposobu zarządzania ustawieniami użytkownika.